پایگاه اینترنتی مشاوران زمیل/سید ابوالفضل حسینی

اگر نیت یکساله دارید گندم بکارید ،اگر نیت ده ساله دارید درخت بکارید ،اگر نیت صدساله دارید انسان تربیت کنید

پایگاه اینترنتی مشاوران زمیل/سید ابوالفضل حسینی

اگر نیت یکساله دارید گندم بکارید ،اگر نیت ده ساله دارید درخت بکارید ،اگر نیت صدساله دارید انسان تربیت کنید

پایگاه اینترنتی مشاوران زمیل/سید ابوالفضل حسینی

مراجعین به این سایت ضمن استفاده از مطالب سودمند،اخلاقی ،مشاوره،مذهبی ،اعتقادی و.....می توانند از پژوهشهای علمی که در قسمت ( پیوند ها ی روزانه با عنوان تحقیقات علمی خودم ) موجود است استفاده نمایند وسوالات خود را برای راهنمایی و مشاوره از مدیر سایت در قسمت نظرات ثبت نموده یا به پست الکترونیک ایشان که آدرس آن در تماس بامن موجود است ارسال نموده و جواب آن را دریافت نمایند., ویا برای مشاوره حضوری یا تلفنی هماهنگ کنند

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان


 

1-  خلوت و تنهایی: تنهایی به منزله‌ی حصاری است که شخص به دور خودش می‌کشد، در خلوت خود وسوسه می‌شود و بر اثر دست‌ورزی با اندامش، کم‌کم لذت‌هایی را تجربه می‌کند که همین امر باعث نزدیک شدن به باتلاق گنا و اسیب های اجتماعی و فرورفتن در آن می‌شود. گاهی جوانان به بهانه‌ی درس خواندن در اتاق تنها می‌مانند و از روی کنجکاوی آرام آرام دچار اعتیاد به خودارضائی می‌شوند.
2=  دوست ناباب: امیرالمؤمنین علیه‌السلام می‌فرماید: "با انسان شرور و بدکار هم‌نشینی و رفاقت نکن؛ چرا که شخصیت تو شرارت‌های او را می رباید  از او اثر می‌پذیری بدون آن‌که خودت بفهمی!"
3-  عوامل محرک: کتاب‌ها و رمان‌های عشقی و جنسی، روزنامه‌ها و مجلات مختلف، عکس‌ها و پوسترهای تحریک کننده (ورزشکاران و هنرپیشه‌ها)، فیلم‌ها و سی‌دی‌های مبتذل، کلیپ‌های صوتی و تصویری تحریک کننده، شبکه‌های ماهواره‌ای و وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های اینترنتی، وضعیت نامناسب حجاب در کوچه و خیابان، نبودن حریم مناسب در روابط بین دختران و پسران، و... .
4-  بیکاری و نبود برنامه: کسی که بی‌برنامه است و اوقات بیکاریش به بطالت می‌گذرد، معمولاً ذهنش مورد هجوم افکار مختلف قرار می‌گیرد. هر فکری ذهن او را به سمت خودش می‌کشاند. فرد بیکار هم بسیاری از اوقات برای پرکردن وقتش ممکن است تسلیم وسوسه‌های شیطان شود و به گناه آلوده شود.
5-  چشم‌چرانی: امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: «نگاه به نامحرم تیری مسموم از تیرهای شیطان است. و چه بسا نگاهی کوتاه که حسرتی طولانی به‌جا می‌گذارد.» بسیاری از عوامل تحریک کننده‌ی شهوت، بصری است. اگر ما بتوانیم نگاهمان را به خوبی کنترل کنیم، از دام بخش عمده‌ای از عوامل تحریک کننده رهایی یافته‌ایم.
6-  دوستی با جنس مخالف: منظور از دوستی، هرگونه ارتباطی است که به تحریک شهوت منجر شود؛ حال چه ارتباط حضوری باشد، چه تلفنی، چه از طریق نامه، چه چت کردن، و غیره.
7-  اضطراب و نگرانی:  دوره‌ی نوجوانی و جوانی با اضطراب‌های مختلفی همراه است؛ اضطراب از آینده، ازدواج، شغل، ادامه‌ی تحصیلات، نگرانی از سلامتی جسمی و روانی، و غیره. نوجوانی که نتوانسته علت واقعی تشویش و نگرانی‌اش را شناسایی و برطرف کند، ممکن است با خیال رسیدن به آرامش، دست به دامن خودارضایی شود. این کار آرامشی نسبی در او ایجاد می‌کند؛ غافل از این‌که همین کار، اضطراب و تشویش‌های غیرقابل تحمل‌تری را در پی دارد.
8-  لباس نامناسب: لباس‌های تنگ و چسبان، باعث افزایش جریان خون در ناحیه‌ی کمر و لگن خاصره می‌شود و افزایش جریان خون در این نواحی، باعث تحریک دستگاه تناسلی و افزایش تمایلات شهوانی می‌شود. هم‌چنین لباس‌های زیر بسیار نرم و یا بسیار زبر نیز باعث تحریک است.

پیشنهاد درمان اعتیاد به گناهان جنسی

چهل روز تمرین مداوم
انسان فطرتا طالب پاکى و طهارت است. البته این مهم، بدون تلاشِ مستمر و اصولی حاصل نمی‌شود. باید صبر و حوصله را با استمداد الهى و توسل به معصومین علیهم السلام مخلوط کرد تا به قله‌ی بلند پاکی واصل شد. لطفا به توصیه‏هایى که در ذیل بیان مى‏گردد به صورت کامل، دقیق و مستمر عمل کنید تا به امید حضرت دوست هدف به کف آید. لازم به تأکید است که کارائی این نسخه‌ی درمانی وقتی معنا می‌یابد که اولا: به تک تک توصیه‌ها عمل شود؛ و ثانیا: استمرار در عمل وجود داشته باشد. حتی بهترین نسخه‌های پزشکی نیز در صورتی کارساز خواهد بود که بیمار، تصمیم عملی و مستمرانه به مصرف دارو بگیرد.
دوره‌ی درمانی این گناه حدود 40 روز است. یعنی اگر در طول این مدت توانایی ترک، احساس شد پس از 40 روز به طور طبیعی میل و گرایش به این گناه به مراتب کمتر است و کنترل آن آسان می‌شود. بطور کلی برای ترک یک گناه، فقط کافی است چهل روز بطور مستمر از آن گناه اجتناب شود. پس از چهل روز، اعتیاد و اشتیاق به آن گناه، تقلیل می‌یابد و قدرت کنترل انسان در مواجهه با گناه مزبور تقویت می‌یابد. حتی در مورد عبادت هم مثلا اگر چهل روز متوالی نمازمان ترک نشود، پس از چهل روز خودبخود انسان معتاد به نماز می‌شود و قادر به ترک نماز نیست.
اگر بنا به هر دلیلی برخی دستورات این نسخه اجرا نشود یا استمرار وجود نداشته باشد، نتیجه نمی‌دهد. بلکه موجب خستگی و دلسردی خواهد شد. بنابراین عمل به برخى از دستورالعمل‏ها آن‌هم به صورت مقطعی و منقطع کافى نیست. باید به تمام آن‌ها به صورت دقیق و کامل و همیشگى عمل شود. افراد زیادی با عمل به همین نسخه، از اعتیاد چند ساله به استمناء نجات یافته‌اند؛ نمونه‌های عینی‌ای از این افراد نجات یافته را با چشم خود دیده‌ام

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
سیدابوالفضل حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی